Capital Circle

Klantenservice

Heeft u vragen? Wij helpen u graag!

015 760 00 19

Peter-Paul van Dijk
Algemeen Directeur
peter-paul@kapitaalopmaat.nl
LinkedIn

Wilbert Knol
Financieel Directeur
wilbert@kapitaalopmaat.nl
LinkedIn

Adres en bankgegevens

Capital Circle
Bahialaan 100 unit 4.13
3065 WC Rotterdam
info@capitalcircle.nl
KvK-nummer: 58526382
RSIN-nummer: 853076662
BTW-nummer: NL853076662B01
IBAN: NL39 RABO 0107 7269 71

Stichting Derdengelden Online Payment Platform
KvK-nummer: 63715791
IBAN: NL94 RABO 0305 3954 91
Tel: +31 (0)85 060 3102

Stichting Security Trustee KOM Group
Email:Stichting Security Trustee KOM Group
KvK-nummer: 65696190
RSIN-nummer: 856219721
IBAN: NL09 RABO 0309 1651 80

Voorwaarden Capital Circle

Op zoek naar onze voorwaarden?

Heeft u een klacht?

Wij stellen het op prijs wanneer u ons uw klacht wilt melden, dat biedt ons de kans u een oplossing te bieden en onze dienstverlening te verbeteren.

Neem contact op met Capital Circle. Dat kan:

  1. Telefonisch: Als u een klacht of een vraag heeft, neem dan eerst contact op met Capital Circle. Bel ons op telefoonnummer 015-7600019. Wij staan u graag te woord op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur.
  2. Online: Stuur een e-mail met uw klacht of vraag naarinfo@capitalcircle.nl
  3. Post: Stuur uw brief naar:
    Capital Circle
    T.a.v. Investor Relations
    Bahialaan 100 Unit 4.13
    3065 WC Rotterdam

Wat gebeurt er daarna?
Uiterlijk binnen 10 werkdagen ontvangt u een bevestiging van uw klacht, of deze ontvankelijk wordt geacht en wie uw contactpersoon is. Tevens ontvangt u een indicatie van de termijn waarbinnen een beslissing over de klacht wordt verwacht.

Is uw klacht hierna nog niet opgelost?
Als de directie van Capital Circle uw klacht niet naar tevredenheid oplost, kunt u terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Dat kan tot uiterlijk drie maanden nadat de directie van Capital Circle haar definitieve standpunt aan u bekend heeft gemaakt.
Bij Kifid kunnen consumenten terecht als zij klachten hebben. Kifid behandelt de klacht op een onafhankelijke en onpartijdige wijze.
Kijk voor meer informatie over de procedure bij het Kifid opwww.kifid.nl of neem contact op via:

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid)
Postbus 93257 - 2509 AG Den Haag
Telefoon: 070 – 333 8 999